väntar på posten

Och nu ser jag att posten, Bring citymail är utanför fönstret. Får hoppas att den har med sig lindexkortet så jag kan hämta ut mina kläder idag :D Och mammas, för det är hennes kort ^^
Tog en morgonpromenad idag. Promenader är faktiskt inte min grej. Kanske om man går med någon så man kan prata, då går tiden fortare.

Ska ner till AF vid 13.00 tiden, jobbrummet. Blä, orkar egentligen inte men jag råkade missa förra gången så måste gå nu. :( Köpte massa nya tröjor och kläder. Egentligen borde jag ta kort på dem men jag vet inte om jag orkar. Haha, lat som jag är.

Och nu åkte posten iväg och kom aldrig hit? :( värt...

En bra låt, lyssna :) Och, det blir bättre ju fler ggr man har hört den. Borde ha gått vidare, bäst hittils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0