Tar snön aldrig slut?

Vaknar och ser snö falla? Igen? Hm, nu kan det faktiskt ta slut. Men, det är inte snöstorm i alla fall, så det är jag glad för. Drömde precis innan jag vaknade att jag var i Thailand. Men, var där med helt andra människor, inga människor som jag vill vara där med, så det var inge kul. Blev rätt glad när jag vaknade att det inte var sant för min och älsklings resa kommer bli 100000 ggr bättre. :) Och Thailand kommer nog vara finare än det jag drömde, haha! :) Drömde massa annat skumt också, det gör jag jämt. Jag vet inte var jag får allt ifrån? Det sägs ju att man drömmer om de man fått intryck av under dagen. Vad får jag för intryck egentligen?! :O Haha!

Men, såg i alla fall en ny serie igår, Walking dead, på tv 11. Kommer inte riktigt ihåg vilken tid den började. Den var asbra och läskig! Så den ska jag börja följa. Vet bara inte när den går eller hur ofta. Så det ska jag kolla upp.

Har precis ätit min långa frukost, som har blivit så lång nu när jag börjat gå på min diet. Tar jättelång tid. Haha! Förut gick det på några minuter. Hur ska det bli när jag börjar jobba? Jaja, tar jag då!

Ska träffa mamma på stan typ halv tolv eller nå. :) Så nu ska jag börja göra mig i ordning. Förresten så går dieten bra, mätte mig igår, vissa ställen var väldigt bra och vissa mindre. Men så är det. Om det fortsätter såhär så blir det nog bra tillsut :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0