mysig hemmakväll

Var och tittade på Krickes träning idag och efter det gick vi på stan en kortis bara. Var inte på humör för stan och så har jag ju typ inge pengar att shoppa för. Suck. Men ville ändå inte ha ngt, inte idag i alla fall. Även fast Kricke erbjöd sig att köpa en tröja som han tyckte var fin :) Snäll han är <3

Sen åkte vi hem och gjorde mat. Kycklingfilé i ugn med broccoli och vitlök. Jag åt sallad till och bearnaise :) Efter vi plockat undan vispade jag grädden som jag ska ha senare till melodifestivalen, och blanda lite goda saker. mums! :) Har varit utan onyttigheter och kolhydrater i två veckor snart. Hoppas det gör skillnad. Mäter mig på måndag igen. Hade ju gjort skillnad sist, skrev lite om det i min förra blogg. Så tog i alla fall datorn med till soffan och satte mig och blogga. Blir myskväll ikväll med min älskling :) Älskar dig mest <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0