Kärleksadagen, jag älskar dig <3


Jag har världens bästa pojkvän. Det är ju alla hjärtans dag imorgon, men eftersom han jobbar så kom det som en överraskning imorse när han kom in med frukost på sängen och så skulle hela dagen idag vara ett alla hjärtans dag firande. Han har varit såå snäll <3 Och han hade också tänkt till med frukosten, hihi. Fick ett spakit av honom också som han hade plockat ihop själv i en liten väska :) Jättegulligt! Så det har jag använt idag, när vi badade. Han köpte skrubb/massagesaker också som han använde på mig :) Hade även ansiktsmask på som luktade såå gott, chokladpudding, haha! Hela dagen har varit min dag och han har gjort allting för mig. Så underbar. Har fått så mycket. Massa kärlek har jag fått. Det satt inte fel heller med massage/skrubb i badet och sen när vi kom upp så fick jag ännu mer massage, helkroppsmassage, med min chokladluktande massageolja! ( Som jag fick av honom förut.) Så underbart skönt. Han är så snäll. Det kunde inte ha blivit en bättre alla hjärtans dag. Är så nöjd. Jag älskar dig mest, du är världens bästa Kristofer! <3

din Miranda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0