kan du inte komma hem nu?

Åh! Har så himla trååååååååkigt! Jag blir galen. Har setat såhär i flera dagar innan och haft så här tråkigt men nu är det helg! Vill göra något! Kricke är på sin träning. Orkar inte :( Vill bara ta bilen sen och åka uuut! Ska försöka få kricke att vilja det också för annars blir jag faktiskt galen. Klarar inte att sitta här längre. Jag väntar och väntar och väntar osv... och jag hatar att vänta. Jag gör verkligen det. :( För jag måste ju vänta på ett svar från kricke nu om vi kan åka ut sen med bilen någonstans eller inte. Fatta om han inte vill. Då har jag setat här och hoppats och så säger han nej... då kommer jag bli galen på riktigt för V-a-d-k-a-n-m-a-n-g-ö-r-a?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0