Igår kväll var en trevlig kväll

Blev discobowling igår, kul :D Bowlade på Strike. Jag dela bana med pappa, Marcel och Kricke. Men, vet inte vem som vann mellan oss. Kan tänka mig pappa eller Kricke. Efter det åkte vi hem till zia Nico, där hon bjöd på tacos, så det var inga problem för mig och Kricke med maten. Skönt. Så, det blev en jättetrevlig kväll, vi kom inte hem förrän vid halv ett- ett igår kväll. Blev ju biljard på kvällen och massa snack/dans, såklart. Hahaha! :)

Kommer lite bilder från bowlingen!












Födelsedagsbarnet med sitt nya hopprep!


Kolla, vilken fin utbakad fläta jag fick igår :) Men, sen gjorde hon om det, så här i stället!


Så, sådär har jag nu!
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0