I need a dollar

Känns som att den titeln passar in på mig nu. Var på stan med mamma idag. Jag handlade för pengar som jag inte ens har? Suck. Måste sluta. Men nu är det slut för nu har jag inget val. Pengarna är slut och dem jag får sen ska gå till Thailand. Men det är väl vart det antar jag. Haha! Har blivit beroende av kläder. Så nu får det inte plas i garderoben så jag använder hela rummet som garderob? Jag har faktiskt ingen plats. Jättejobbigt :( Klädbomb i mitt rum...

Nej, nu ska jag väl ta o laga mat. Gör krickes kycklingryta :) För han är ju och tränar så då får jag göra den. Förresten har vi sett en asfräsch lägenhet som vi båda är suga på. Men har vi råd med den hyran och vi skulle ju inte köpa lägenhet än? :( Först resa sa vi! Åh...

Sen har jag kommit på en tatuering. Men jag avslöjar ingenting :) Måste tänka lite mer.

,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0