Grymt bra!

Var på bio igår med älskling. Var på Sanctum i 3D. Grymt bra film, i alla fall på bio! Mycket bättre än vad jag trodde när jag såg trailern! Så nu är jag lite kär i den filmen ett tag sen går det över. Så är det alltid! haha!

Här är trailern, och jag rekommenderar den! Den är verkligen bättre än vad den ser ut på trailern även om den verkar bra där med.





(Information från SF)

En thriller i 3D med James Cameron (”Avatar”, ”Titanic”) som exekutiv producent.

Ett dykarteam ger sig av till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea för att utforska de otillgängliga undervattensgrottorna. När de befinner sig hundratals meter under marknivå bryter en tropisk storm ut och vägen upp ur grottorna blockeras. Vattennivån stiger hastigt och dykarna tvingas allt längre in i grottsystemet. I jakten på en annan väg ut växer desperationen och nervpressen gör attdykarna snart visar sitt sanna jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0