Det är galet...

hur mycket jag längtar till Thailand nu. Det kommer vara så underbart! Allting kommer vara så underbart. (Hoppas jag) Är livrädd för att flyga, men nu är det nästan som att jag ser fram emot det. Ska bli så kul att få åka med min älskling :) Men, kommer nog inte se fram emot flygningen lika mycket när jag väl sitter på planet. Usch, kommer verkligen vara livrädd. 10 timmars flygtid. Lång tid, men det ska väl gå bra. Får läsa, lyssna på musik eller titta på film. Eller bara att sitta och prata med varandra och titta på den fina utsikten man kommer ha över alla länder!

Hade aldrig trott att jag skulle få komma till Thailand, inte än i alla fall. Började med canarie öarna, att vi skulle åka någonstans dit. Typ Gran Canaria, men, det var rätt dyrt och lockade väl oss egentligen inte lika mycket men vil ville verkligen komma iväg någonstans. Sen, så hittade hon Egypten och det var jättefint där, vi preliminärbokade den. En vecka. Hotellet var jättefint och det kändes kul att få åka någonstans. Men, sen blev det blev i egypten och det var ingen idé att boka, för då hittade vi en Thailandresa i stället! För samma pris typ och för 2 veckor. Helt sjukt.

Så, den 13:e mars åker vi! Planet lyfter 13.10 eller 13.15. Så tänk på oss då! Haha! :)



Kommentarer
Postat av: a

2011-02-28 @ 20:32:37
Postat av: angeliQue

De rätt drygt att sitta på planet så länge, de är ganska trångt o sådär men de går ju. Man får jätte god mat & frukost, de fick iaf vi :)

Vet ju inte vilket plan ni flyger med, men vi flög med Thomas Cook Airlines tror jag de hette.

På hemvägen somnade jag rätt fort & sov i 6 timmar, så när jag vaknade va de bara 4 tim kvar så de va riktigt skönt! Sen ser man ju inte ner till marken när man flyger så högt upp.. över molnen & sådär.

2011-02-28 @ 20:36:34
URL: http://angeliquegustafsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du får tänka på marsvinen så ska allt gå bra ;) haha!

2011-02-28 @ 22:40:38
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0