börjar snart fixa mig inför ikväll

Vi ska ju bowla ikväll som jag skrev innan. Ska bli jättekul. Så snart ska jag börja fixa mig. Har bättrat på nagellacket nu, och när kricke har vaknat upp från powernap så ska jag välja kläder. Men just nu gör jag ingenting. Väntar på att mina naglar ska bli helt torra så jag kan hålla på med håret. Har en tendens att jämt råka smeta ut mitt nagellack? :( suck..

Och en sak till. Jag är verkligen superdålig på att ta bilder till bloggen :( Har ingen ork. Måste bli bättre på det. Inte kul med massa text bara. Så, kanske blir nå bowlingbilder senare!

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N
Noah and the whale

Kan ju lägga in en låt som jag lyssnar på nu!

Och, så ska jag lägga in en video på en grym kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0