Äntligen!

ÄNTLIGEN! säger jag bara! Jag har haft sånt strul med mitt hotmailkonto, så jag har fått varit i kontakt med dem och det har tagit ett par dagar, fick mitt svar idag och det var ju löjligt.. Var tvungen att förklara allting så dem skulle tro att det var jag. Jag skrev .com ist för .se? bra.
När jag väl skulle logga in på blogg igen, så gick inte det! Då fick jag ta kontakt med blogg.se idag, och jag fick svar snabbt. Då ville hon ha lite uppgifter. Efter ett par mail så skrev hon tillbaka att mitt konto var registrerat med .com istället för .se. Då fick ju jag lite panik, för min mail är ju .se! Då måste ju någon annan ha mina uppgifter, om bloggen. Så när jag regstrerade bloggen så skrev jag .com. Fel av mig!
Så jag trodde jag var tvungen att avsluta mitt konto här nu, för att göra om det. Men jag provade att göra en ny mail på .com ist. men det fanns redan. Men sen så ändrade hon i mina uppgifter till .se. Jättesnällt! För nu är allt bra igen! Gud, vilka problem det kan uppstå. Haha!

Men i alla fall! I morse följde i alla fall jag med min mamma till tandläkaren, för hon ser ut som en hamster som lagrat mat i ena kinden. Sån tandvärk har hon! Supersvullet :( Stackars mamma <3 Vi ska till apoteket sen och hämta ut hennes värktabletter och penecillin, för man kunde inte göra något åt tanden idag för det var för svullet. :( Så nästa vecka ska hon dit. Skönt i alla fall.

Ska göra mig i ordning nu. Bye!

En av mammas kinder just nu, som Wallace.
( lite taskigt, men hon kan skratta åt det själv som tur är, annars hade jag aldrig lagt ut det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0